Buketg13 Güzel anneler 36.haftamızdayız ve iştahsızlık var birşey yiyip içmek istemiyorum yemek flan yiyince afedersiniz kusuyorum direk bulantı flan başlıyor sizlerde de böyle mi ya
Myru Buketg13 36+0 olduk bugün de bende öyle bir durum söz konusu değil de gebelik süreci yaşananlar herkes de her vücutta dönemler olsun etkileri olsun farklı malum 🤗 geçicidir umarım
Yagmur_C Buketg13 çocuk mideye çok baskı yapıyor ya artık büyüdü baya bende kusma iştahsızlık yok ama isteyip yiyemiyorum midem çok şişiyor ve rahatsız ediyor ondan olabilir canım bence
Egemensemra Buketg13 bende de ayni sknti var kusuyorum surekli cevremde kiler cocuk gur sacli olunca cok bulanti yapar dediler bilemedim 🙄
Melissdefne Egemensemra bende bu mide sorunlarıyla saçın ne alakası var anlayamadım. Sonuçta çocuk rahimde. midemize saçın teması filan olmuyor. Uyduruyolar bence.