yasemin333 0-6 ay birde 6-18 ay var ama başka markalarda farklı mı bilmiyorum. İlk 6 ay 2 emzik yetti bana biri eskiyince diğerine geçtim ama biraz bebeğede bağlı sanırım. Oğlum sadece geceleri emiyordu o da çok uzun süre değil. Gece gündüz emerse emziği severse daha çabuk yıpranabilir. 6.aydan sonra ek gıdaya geçince emzikler daha çabuk deforme olmaya başladı 🙃