FatmaSalamBayram canım bende 32 den sonra sadece ayaklarımda ödem oluştu. Doktoruma kontrole gittiğimde ödemlerimi söyledim. Hemen hangi bölgelerde ödem oluştuğuna baktı ve tahlil istedi. Hamilelikte ödem 3 sebepten olurmuş. Bunlar; yüksek tansiyona bağlı ödem, bebekte gelişim geriliğine bağlı olarak annede görülen ödem ve idrarda protein kaçağı olması ödem oluşmasına sebep oluyormuş. Bunlardan hiç biri yoksa eğer hamileliğe bağlı geçici zararsız bir ödem olurmuş. Çok şükür bende hiç bişey çıkmadı. Doktorum gebeliğe bağlı seninki bol su iç ve yürü dedi. Sende doktoruna söyle mutlaka. Geçmiş olsun