alimerve 17+1 oldum arada içimde bi pıt pıt hissediyorum ama o mu bilemiyorum tam anlayamıyorum sizde durumlar nasıl hissettiniz mi bebisinizi 🙄
Soe alimerve merhaba 17+3 ben 1 haftadır hissediyorum toplandığı yer bile belli olmaya başladı bugün 🥰 normalde 1 aya hissedilir ama zayıf olduğun İçin hissediyorsun dedi doktorum. Düzenli hareketler değil tabi arada oluyor
Anneeoluyorumm alimerve 17+4 genelde geceleri hissediyorum ben de sonra elimi koyunca daha net hissediyorum dokunuyor gibi minik minik böyle baloncuk hissi gibi değişik 😍
Gamzeakd alimerve bende 17+1 ben de dalgalanma ve put pıt hissetmeye başladım 🥰 ama benim ikinci gebeliğim ilk oğlumda 20. Haftada hissetmeye başlamıştım canım 😅 bir de bu kız kızlar daha çok oynuyor diyorlar bilemedim 🌸
alimerve Soe valla benim kilom vardi 74 le hamile kaldım en az 20 22 de bekliyodum hareketleri zayıf olmadığım için ama ne bileyim kıpırtı var sanki ,😍
10Seher10 Soe bende 17+3 hafttalık hamileyim. Henüz belli olmadı bende hareketleri. Başlangıç kilom fazla olduğu için geç hissedebileceğimi söyledi doktorum 😊 sağlıklı bir şekilde kucağımıza almamızı nasip etsin Allahım 🤲
Soe alimerve vardır bence de ya minik minik kıpırtıları hissediliyodur artık 200 grı geçtiler neticede 😍
Soe Morphi ya hiç olmuyodu bugün sol tarafımda oldu dışardan da göbeğim sola yatık görünüyodu zaten çok komik 🤣
mercimekkoftesi1 Morphi bende sol tarafta oluyordu korkmuştum da orada toplanıyormuş sıpa 😄 yumurta gibi karnımın sol tarafında şişlik oluyor 😄
Soe Morphi aslında bugün ben de korktum forumda genelde toplanmasına kötü diyorlar ama bizimkiler daha çok küçük can sıkıntısı bi de yer de geniş bi sağa bi sola heralde 🤣
Morphi Soe evet doktora sordum hemen zaten 🤣 onemli bisey degildir dedi icim rahat etmedi gel bari yarin diyo🤣🤣
Soe 10Seher10 aminn insan sabırsızlanıyor hissetmek için de sağlıklı olsunlar da zaten bol bol hissetcez 😊