deletedmom43 MenekseOzdemr Bende de var kasık ağrıları en başından beri. Bizim rahmimiz tek gebeliklerden daha hızlı büyüdüğü için ağrı yapıyor heralde
Ozlmdz MenekseOzdemr benimde hamileleigim basindan beri vardi. Doktor asagida oldugu icin bebek baski yapiyor demisti. Son haftada daha siddetlenmisti. Bol biol soda iç cok iyi geliyor.
MenekseOzdemr deletedmom43 Kaç haftalık hamilesin Benim başlarda çok yoktu bugün bütün gün sürdü korkuyorum birşeymi var diye...
MenekseOzdemr deletedmom43 Kasık ağrıların kısa mı sürüyor yoksa bir iki gün devam ediyor mu benim hala devam ediyor hafif hafif...