Gizemmsss1 Merhaba kızlar 1 senedir korunmadığımız halde hamile kalamıyorum 2 cm çikolata kistim var hormon testim ve hsg temiz çıktı eşimin sperm testide normal çıktı bi kaç sene önce d vitamini yok denilecek kadar az cıkmıştı bir dahada bakmadık sizce d vit eksikliği hamile kalmaya engelmidir ?
Emineerd Gizemmsss1 hamilelik düşünüyorsanız tam kan sayımı yaptırıp eksik değerleriniz için takviye alın Özellikle b12 d vitamini demir ve folik asit 👍🏻 Hamile kalmada hamilelik döneminde de çok faydası oluyor
Canan123 Gizemmsss1 sanmıyorum şu an 6-7 haftalık hanileyim ve aşırı derece d vitamini eksikliğim çıktı. Üstelik takviye de vermedi doktorum, 12. haftadan sonra dedi
enise2017 Gizemmsss1 merhaba d vitamini vücudun asla depolayamadığı bir vitamindir benim bildiğim Dr um öyle söylemişti direkt güneş ışığından gün içinde alınır gebelik ve gebelik öncesi damla şeklinde vücuda takviye olarak alınır diye biliyorum gebeliğe engel olduğunu düşünmüyorum ben
Gizemmsss1 Mizgin2020 hadi ya vallahi geçenlerde aklıma geldi acaba bundan dolayı olmuyor olabilirmi diye bi araştırmak istedim belki 1 senedir bundan kaynaklı olmuyor 🙄
whitedream Mizgin2020 o post ben açmış olabilirim 🙈 bana doktorum d vitaminden dolayı hamile kalamayabilirsin demişti. Yazanlarda olmuştu sebep olabiliyormuş
Gizemmsss1 Emineerd ay gerçektenmi ya ben folik asit uzun zamandır kullanıyorum ama diğerleri hiç aklıma gelmemişti açıkçası geçenlerde aklıma takılmıştı belkide bunlardan dolayı olmuyor 🙄
nev_hena D vitamininin doğal yoldan hamile kalmada veya tüp bebek gibi tedavilerde çok önemli olduğunu okumuştum. Ama zaten d vitamini birçok şey için çok hayati öneme sahip. Benim de düşüktü, yıllardır takviye alıyorum.
Gizemmsss1 nev_hena ya ben 3 sene önce falan baktırmıştım sıfır virgüllerdeydi d vit o kadar azdı yani dvit3 vermişti doktor 6 damla kullanıyordum yanlış hatırlamıyorsam bir süre öyle kullanıp bırakmıştım tabi o zaman evli değildim yani 🙄
Aslihan2 Benimde eksik çıkıyor hep ve 2 kere gebe kaldim engel olsaydi doktor mutlaka önlemini alırdı engel olduğunu sanmıyorum
bensu2 Gizemmsss1 aynı sorunlar bende de vardı 1 sene hamile kalamadım ve 3 cm çikolata kistim var eşiminde spermleri normal çıktı ve d vitamimim çok düşük rahim filmi çektirdim ilişkiden sonra bacaklarımı kaldırdım 4 ay sonrada hamile kaldım 10 haftalığız şimdi inşallah darısı sana olsun
Gizemmsss1 bensu2 ay amin canım benim inşallah lütfen benim için dua et kimin duasının kabul olucagı belli olmaz 🤲🏻🙏 ben Kasım’da çekildim hsg 3 ay oldu işte ama hala bi tık yok doktorum 2 ay sonra gel aşılama yapalım dedi ama ben 1 2 ay daha beklemek istedim umarım rabbim bana nasip eder 🙏🤲🏻🥰
Burcu4135 Gizemmsss1 benim de d vitamini eksikliğim vardı ama hamileyim sanmıyorum etki edecegini ben hamilelik oncesi biraz abartıp 5 ay folik asit ictim. Yas 40 oldugu icin ama ilk ay hamile kaldım bence folikasitin etkisi oldugunu düsünüyorum. Baslamadıysanız biran once baslayın. Zqten 3 au öncesinden baslanması gerekiyor.
Gizemmsss1 Burcu4135 yaa keşke banada etkisi olsa ama maalesef 9 aya yakındır kullanıyorum zaten ve her ay içerikleri farklıdır belki diye farklı folik asitler bile kullandım Fransa’dan dahi getirtip de kullandığım bile oldu ama maalesefki bende pek işe yaramadı ya zaten gebeliği kolaylaştırdıgınıda düşünmüyorum açıkçası ama bir umuttur yaşamak deyip yinede denedim ve halada deniyorum hayırlısı olsun artık hakkımda 🙄
bensu2 Gizemmsss1 banada 2 ay içinde hamile kalırsın dedi her adet günüm yaklaştığında idrar testi yapıyordum evde birsürü test vardı streste etkiliyor hep diyordum acaba anne olamıyacakmıyım diye hiç stres yapma oluruna bırak sende anne olacaksın inşallah dualarım seninle güzel haberlerini bekliyorum 😊
Aycicegim Gizemmsss1 d vitamininden önce çikolata kisti daha çok engel çünkü benimde var ve hamile kalamıyorum