flytfn canim bende klomen kullandım ilk ay sonuç negatif sonraki ayda yaşlı bi teyze yaka yapustir dedi onu uyguladim sonuç pozitif su an 32 haftaligim çok şükür 🙏 darısı sana insallah
yaptigimida anlatım adet bittikten 4 gun sonra her gun belimin tam orrtasina bir tane yakı yapistirdim her sabah yenisini taktım hiç aksatmadan ilişkide gun aşırı yumurtlama testide kullandım o ay adetime bir hafta kala bıraktım yaka yi bi defaligina da bardak çektirdim belime o ay bebisim geldi 😌 denemek istersen yap sonuçta yakanin bi zarari yok sicak tutuyor yumurtanın catlamasina yardimci oluyormuş