20+2 günlük hamileyim 2 gün önce ağrıyla hastaneye gittim 3.7 mm açıklık olduğunu ve plesantanın Rahim ağzında sonlandığını söylediler zaten progestan kullanıyordum ekstra haftada bir de iğnesini verdi doktorum ayakta fazla durma dedi. Asıl sorum progestan kullanmanın normal doğum olasılığının düşürdüğünü duydum. Kullanıyorsun normal doğum yapan var mı? Şuan önceliğim erken doğumu engellemek ama merak ediyorum