Mmelikee Kizlar mrb 30+5 iz pespese karnimda kalp atisi gibi yada hicriga benzetyorum cok sık oluyo ozellkle yemek ten snra hıckırık mi oluyo bu ?
Denizim Mmelikee evet canim kalp atisi gibi 3-4dakika kadar suruyor,ben36.haftadayim dahada siklasti hickirigi gunde 4-5defa hickiriyor🙂
Aleynaozkayaa Mmelikee bende 26 haftadayım 10 saniyede bir vuruyor 5 dk falan sürüyor hıçkırık sanırım günde bir oluyor🙈👶🏻
Mmelikee Denizim masallh kurban olayim onun hickirigina 😍 gunde iki uc kez oluyo diorm acaba rahatsz mi ediyorm 🤗
didemozgen Mmelikee bizde de cok oluyor, 31+5iz bugun. Bugun doktor kontrolunde sordum, bebeklerin en sik yaptiklari refleks oldugunu anlatti. 💕👼🏻👼🏻
Sedaakmak Mmelikee ay evet çok hoşuma gidiyo benim😍 özellikle karnım tokken yeni yemek yediğimde oluyo 39 olduk artık dışarıdan anlaşılıyo pıt pıt hıçkırırken bide sinirleniyo ani hareketler yapıyo küçük kuzum👼🏼 😂😂