kızlar merhaba, 30 yaşındayım eşim 33.
2.5 senedir bebek olmuyor son güncel durumumuz söyle,
benim 3. gün hormonlar :
lh:7.60
fsh:6,19
e2:110
prl:17
tsh:2.5
amh:2.98
ekim ayı 21. gün progesteron 32
eşimde a+b hız :47 ( hızlı ileri hiç yok ileri hareket :47)
toplam sperm 294 mio
morfoloji:2
rahim filmi tüpler açık anomali yok.
bir de ters rahimliyim multikistk görünüm var. doktor estrofem verdi günde 3 kez kullanmaya başladım. tüp bebek sürecine hazırlıyor. bu arada eşime ve bana takviye verdi. bu değerlerle normal yolla kalmak imkansız mı ?