Elifhiranur Çok beklettin bizi minik prenses. Bu sabah sağlıkla bizde dünyaya gözümüzü açtık çok şükür :)
Elifhiranur Hma_66 evet canım normal oldu. Salı nişanım gelmiştim ve 2 cm açılmam vardı. Perşembeye kadar hafif ağrılarımı evde çektim ve sabah 5.30 da suyum geldi. 8. 50 de kızım kucağımdaydı :)
Elifhiranur F-Gemi çok güzel ve sağlıklı geçti. Hiç suni sancıya gerek kalmadan kendi sancimla ve açılmam la kızım geldi :) gerçekten rabbimin en büyük mucizesi