Berin Kızlar ilk doğumu sezeryan olup ikinciye gebe kalanlar var mı aranızda böyle arada bir dikiş hafif sızlama yapıyormu
Merve8494 Berin benim sızlama yapmadı üşüdüysen sızlama yapar arada ben kilolu hamile kaldığın için sadece çok kasiniyordu
ikibalannesii Berin öksürmekte zorlanmaya başladım karnımdan güç alamadığım için sürekli karnımı tutarak ölsürüyorum
Sermec27 Berin ilk doğumum 14 mart 2020 de oldu sezeryandan sonra 7 ayımda tekrardan hamile kaldım su an 20 haftalık hamıleyım su anlık biz sızlama yok ilerde ne olur bilmiyorum
ulviyedemirbas2 Berin bende de oluyor arada doktor o kadar olucak dedi karnın buyudukce ağrı sızı olucak dedi
Berin Demekki normal cok değil ama dediğiniz gibi sanki böyle kaşımak istiyorsun gibi bakalim ilerisi nasil olacak:))