Kedilendiniz 6+4 olduk çok şükür iki hafta sonra gideceğiz kontrole inşallah ilk kalp atışı zayıf demişti doktor iki haftaya toparlar mı süreç nasıl ilerler merak ediyorum 🤲🏻dua edin hanımlar sizler de durum nasıl
Uysal1628 Kedilendiniz toparlar. Valla dünden beri lekelenmem var. Anlamadım içim ferah ama endişe etmedim değil açıkçası dün gittim baktılar birşey yok dendi. 5 dakikadan fazla durunca geliyor. 6+1iz bizde. Salı kontrolümüz var. Lekelenme haricinde kusmam baş dönmem yok. Mide bulantım hafif seyrediyor. Sadece çok uyuyorum
1kadin Kedilendiniz 6+6 eskiden kasiklarimda agrim olurdu bu sefer tam ortada rahim bolgemde agri oluyo sanki cekiliyo normal mi bilemedim endiseliyim bende 😐
Kedilendiniz Uysal1628 ben de geçen hafta uyku ağırlıklıydı bu hafta gece uykum pek gelmiyor bakalım inşallah lekelenmede biter rahat rahat kavuşuruz yavruşlarımıza🥰
Kedilendiniz 1kadin hafif rahimde gerilme oluyor ara ara ama 6-8 haftalarda rahim genişliyormuş muhtemelen ondan diye düşünüyorum biraz akıntı miktarında artış olabilirmiş
Hfze35 Kedilendiniz bende tam 6+4um mide bulantısı kusma çok var Allah yardimcimiz olsun kalp atışını 6+1de karından duydum inşallah sağlıklı olurlar
Elifkskl Kedilendiniz 6+4 bizde dün kalp atışı gözüküyor ama şuan dinleyemeyiz dedi dr pazartesi çağırdı inşallah bu sefer duyarız 🤲
Kedilendiniz Nurpak04 Hayırlısı olsun hepimiz için sağlıklı sıhhatli olalım bebişlerle birlikte inşallah 🥰
EbruDUNDAR-47 Bende gece çok zor dalıyorum 7.5 haftalık bel ağrım çok fazla dünden beri evham yapıyorum inşallah önemli bişey yoktur🥺