Betulnuri Kızlar yarın detaylı ultrasona giricem ekstra bilmem gereken bir şey ya da kötü bişeyle karşılaşan oldu mu hiç? Bilgilendirir misiniz beni 🥰
Abcxyz Betulnuri detayli da %98 tedavi olunabilcek rahatsizliklar goruluyor gerek anne karninda gerekse dogar dogmaz mudahele edilip vakit kaybetmeden iyilesmesi acisindan bence yaptrilmasi en gerekli sey detayli ikili ucluden ziyade mutlaka yaptirin
Buketkucuk Betulnuri tok gitmeni öneririm, giderken muz ve tatlı şeyler ye. Bol bol hareket edip öyle git ki bebişin hareket etsin. Aklına takılan ne varsa sor ve bebişini dakikalarca izlemenin keyfini çıkarr 🙏🏼🙈
Mahirissmoms Betulnuri bence Cikolata ye girmeden önce ye bide ben meyve suyu içmiştim şeftalili oluyor ya Hareketliydi çok şükür öyle ❤️🥰🥰
Betulnuri Abcxyz ya 24.haftamdayım daha erken randevu alamadım şimdi gitsem fark etmez demi en son 23.hafta yazıyordu her yerde. Bende ikili üçlüyü yaptırmadım bunda da bebeğimi daha net görmek için gidiyorum açıkçası 🥰
Betulnuri Buketkucuk yaa sabah gidecemm ama 😂😂 daha ben uaynmadan bebek nasıl o kadar haraketli olsun ki 😂 ezanla mı uyansam kii bak şimdi
Betulnuri Mahirissmoms gel gör ki tatlı sevmeyen biriyim 😂😂 ama tatlı olarak pekmez tahin yiyecem yatmadan anca etki eder bence 😂
Abcxyz Betulnuri ramdevu bulamadiysaniz yapcak bisi yok ama mutlaka gidin bende ikiliyi ucluyu yaptirmadim ama detayliyi yaptirdim zaten bu haftadan sonra kendi doktorunuzunda renkli usg si varsa gorursunuz bebegin yzunu net 😊
Buketkucuk Betulnuri yok kıız ezanla uyanmana gerek yok sadece oraya gittiğinde de sıra beklerken falan oturma hareketli ol😂🙏🏼
Betulnuri Abcxyz ben bebeğin yüzünü hep net görüyorum ama bunda nasıl olacak merak ediyorum 🥰 yarın sabahtan gideceğim
Ozgedemiralp34 Muayeneden 45 dakika önce çikolata muzlu süt tarzı tatlı seyler tüketin 45 dakika 1 saat önce yiyin ki etki etsin ve tok karna gidin hafta sonu normal muayene me aç karna gittim bebeiş okadar güzel uyuyordu ki 🤭 doktor bidaha aç karna gelme dedi 🤣🤣
Betulnuri Buketkucuk tamam canım 😍 hastane yakın zaten arabayla değilde yürüyerek gideyim en iyisi 🥰🥰