Lulemom Kızlar ben şuan 12+2 deyim. Ne kilo aldım ne de verdim. Hala aynı kilomdayım. Bu kilo alımı kaçıncı haftadan sonra başlıyo acaba.
Tugba_0 Ben 34. Haftamdayım şöyle söylim ben en çok 2. Tremester dönemin de aldım şuan 3. Tremester dönemindeyim kilo almam yavaşladı