Öncelikle hayırlı uğurlu olsun bende 6+3 üm :) ikinci gebeliğim ilkinde de kasık ağrılarım çok yoğundu şimdi de söylediğin gibi geceleri çok rahatsız ediyo, bir kaç ay sürüyo ama bi sıkıntı olmuyo merak etme, gün içinde yoruluyoruz onun birikimi gibi oluyo akşam başlıyo ve gece yatana kadar devam ediyo panik yapmana gerek yok, tıpkı bulantı kusma gibi hamileligin olması gereken belirtilerinden.