Ecmelbeyza Kızlar 30+5deki kontrolde Yani 31 hafta diyelim . Baş çevresine önden gidiyor dedi ben biraz takıldım sizce sıkıntılı bi durum mu ? Genetik olabilirmiş dedi ama böyle söylenilen arkadaşlar var mı acaba ? Sonradan yakaladı mı normal haftasını ?
Nesli-12 Ecmelbeyza bende bir hafta önce gitmiştim yani 28+6 iken ozaman demişti baş çevresi önde gidiyo diye
Aysenur05 Ecmelbeyza bizim haftalardr başımız 1 hafta önde gidiyor bi skntı yok genetik olabilir kafalarmz büyük çnkü biraz😁
Mrvgl Ecmelbeyza Bizim de 2 hafta ileri. Sıkıntı yok şükür. Sadece kafa ile birlikte vucududa iri olursa normal doğuma engel olur dedi doktorum. O zmn da catinin durumuna göre hareket edicez dedi. Siz neyden korkuyorsunuz. Sağlık problemi olurmu diye dusunuyorsunuz
Ecmelbeyza Mrvgl ay evet yaaa ne bileyim takip ederiz bilmem ne diyince iyce düşünceler sardı beni 😔öyle iri bebek de değil normal kiloda haftasında yani . İri olsa hani derim zaten iri vücudu kafa da iri diye
Ecmelbeyza Bu ileri haftalarda iri bebek olcak anlamında mı yoksa eşitleniyor mu ölçüler sonra kızlar tecrübesi olan varsa yazabilir mi acaba 🙏🏻