Baloglusumm düşük tehlikem vardı ve rahim ameliyatı geçmişim var. Doktor neden buraya geldin tarzı yaklaştı bana, ebe alttan muayene etmek istedi (11 haftalıktım) izin vermezsem doktorun muayene etmeyeceğini söyledi ve alttan muayenede çok kurcalandım kanamam arttı doktor da biz sana müdahale edip risk alamayız çocuk yaşıyor mu yaşamıyor mu belli değil zaten kendi doktorun özelde neden bursya geldim diye konuştu depresyona girdim. Bir daha da adımımı atmadm