Sevdalianne Aysentass modanisa sitesinden aldim siyah inci markası henuz kullanmadim ama kumaşını cok sevdim
Sadiyy35 Aysentass kuzum çok pahalı şeyler alma bence çünkü zaten çok kısa süre giyiyorsun bide kanama olunca çok batıyor ben çarşıdan 50 TL’ye almıştım o internette satılanların aynısı
Sevdalianne YazeeL resim yuklemeye çalıştım ama basaramadim krem renginde cift tarafli inci düğmeleri ve dugmelerin oldugu yerde tatlı bi danteli var. Bi de sac bandi var içinde
rbiakyt https://www.dagi.com.tr/mint-yesili-modal-empirme-tac-baski-lohusa-3lu-takim-p122589 bende dagi den bunu aldım. Çok süslü şeyler sevmediğimden böyle birşey tercih ettim lohusa takımı yerine