Fatmasen Arkadaşlar 27+5 günlük gebeyim.Dişimin ağrısından duramıyorum doktora başvurduk ve bu aydan sonra tehlikeli olduğunu söyledi. Acaba içinizde böyle bir şey yaşayıp doğal yollarla geçmesini sağlayan var mı. Birde iltihap bir yere toplandı ve yüzüm de de şişkinlik yaptı.
Aylinada35 Fatmasen antibiyotik vermedi mi kuzum iltihabın geçmesi için iltihap geçince 1 2 ay götürüyor o şekilde
Aylinada35 Fatmasen hani bildiğimiz karanfili ağrıyan dişine bastır bırak öyle kalsın sulanıyor ağzın ilk baş ama en azından 2 3 saat faydası oluyor dişini fircalmayi bırakma bide günde 2 kere mutlaka ılık tuzlu su ile gargara yap
Eylul58 Fatmasen Kendi doktorunuza sordunuz mu? Bildigim kadariyla sizin aci çekmeniz bebege de yansırmış Allah korusun
edakah Fatmasen ah ya ben çektim çok çektim son 5 doğuma artık ağrımaz umarım sağlam disim çürüdü soğuk kompleks yapınca rahatlatıyordu beni
Fatmasen Aylinada35 antibiyotik kullandım fakat bittikten 1 hafta sonra tekrarlamaya başladı.Su anda da tekrar yapzmıyorlar antibiyotik bebeğe zararlı diye
Fatmasen Eylul58 kendi doktorum diş doktoru ile görüşmemi onun daha iyi bilgi vereceğini söyledi. Oda 7 aydan itibaren sakıncalı oluyormuş.
Eylul58 Fatmasen Bana 24. Haftada mudahale etmişlerdi doktorumdan yazılı izin istemişti diş hekimi, sizinki biraz daha ilerde ondan galiba, he tabi yinede tüm gebelik sürecinde çok kötü olmadıkça müdahale etme taraftarı değiller
Fatmasen Eylul58 edakah mesela ilk başta parolun etkisi oluyordu su an hiçbir şekilde kesmiyor. Aynı zamanda uyguladığım ne varsa en fazla 3. denememde etkisini kaybediyor sonra uykusuz ızdırap dolu saatler başlıyor.
Fatmasen Eylul58 aynen canım normalde 24 te bende gittim bana da aynı şekilde izinli kağıt istediler.Fakat şu an ne antibiyotik nede çekim yapmıyorlar 😑
edakah Fatmasen çok üzüldüm insan çıldıricak gibi oluyor ben hiç ağrı kesici içmedim diğer yontemleri denedim
Bilser Sumağı suyla kaynat biraz,süzgeçten geçir ılık haldeyken ağzına gargara yap. Bana çok iyi gelmişti. Allah şifa versin
Thysn23 Tuzlu suyla karbonatlı suyla gargara yapın yada sarımsak ağrıyan dışın üstüne koyun rabbim şifa versin