Ysmnys https://hizliresim.com/1gHr6O Herkese mrhaba adetim 4 gun gecti bnde ovulasyon testi yapayim dedim . Sizce bu nedir ? Hamilelik mi yoksa bn boşuna umutlanmayim mi ?
Birtane2307 Ysmnys ovulasyon testi yumurtlama gununu gostermiyor mu gebelik hcg yazanla Olur bununla belli olmaz diye biliyorum gidip hemen eczaneden gebelik testi al eger icinde his varsa
Dilek0809 Ysmnys ben böyle aynı testle öğrendim 2 gün geçmişti daha silikti hatta T hemen bi test alın orda da çıkarsa kan verin inşallah vardır
minikprensesimm Ysmnys canım ovulasyon testi ilişkiden 12 gün sonra gebeliği gösteriyor sen 4 gün geçti demişsin büyük ihtimal var normal gebelik testi yap veya da kan ver rabbim gönlüne göre versin insallah vardır 🥰🙏🏻
Ysmnys Birtane2307 evet bunla olmaz ama bununlada ögrenen var o yuzden sormak istedim. Eczaneye gidip bosuna umutlanmak istemedim açikcasi cunku 3 yildir hep boşa çikiyor umutlarim
Ysmnys Dilek0809 insallah dediğiniz gni olur . Çok saolun . Allahim bu sefer nasip etsin bana insallah .testi de sabah yapiyim demistm daha dgru olir diye ama . Çok saolun
Ysmnys minikprensesimm insallah insallah 🤲🤲 bu sefer hayal kırıklıği olmasin . Çol teşekkr ederim canim çok saol 😍😍 testi yapcam cesaretimi toplayip
minikprensesimm minikprensesimm yaptın mı test canım negatif yazmışsın merak ettim testi yüklesen ya bizde bakarız bi
Dilek0809 Ysmnys ben gece yaptım anında çıktı eğer varsa ovulasyonda böyle çıktıysa kesin çıkar hemen yapın
Ysmnys Ozlemyeni poko olunca boylr cikmasi normal mi yani . Cunku bnde var . Ama bu ay farkli olmustu . Adete gunler kala kahverengi akintm falanda gelmisti ama . Saolun
gel_artik_bebegim Ysmnys yumurtlama gormediysen yumurtlaman gec olmuş olabilir pkodan dolayi dmek istiyor arkadas
Ozlemyeni Ysmnys pcos var bendede .bazen ovulasyon tarihi sapma yapar.gebelik testi yaparsaniz cikar sonuc.hayrli haberler alin insallah
Ysmnys gel_artik_bebegim canim test yaptm negatif . Cok umutlanmistim 2 gun ust uste koyu t cizgisini gorunce . Ama olmayinca olmuyormus
Ysmnys gel_artik_bebegim yumurtlama gordum diye biliyorum . Cnku o donem bide kahverengi lekelenmem oldu 2 gn ..adet olmadan tekrardan yumurtlama olir mu ki
[silindi] https://imgyukle.com/i/x4qTTN Canım ben de bu ovulasyon testiyle öğrenmiştim gebeliğimi , adetime 4 gün vardı. Bak bu da testim. Sen bir idrar testi yap inşallah vardır 🤲🤲
Ysmnys [silindi] tebrik ederim canm . Insallah bende gzel haber alirim . Bi umutlaniyorum bi umudum sönüyor