Hma_66 Eaf bende çok korkuyordum sonra dedimki içimde kalacak hali yokya eninde sonunda çıkacak rabbim sağsalim nasip etsin en fazla birkaç saat çekip kavuşucaz öyle düşünün
BurcuLice Eaf yok ya evdeyken öyle olmuyor işte ben bide tek kalıcam galiba en kötü 1 hafta kalırlar yanımda bilemedim hayırlısı olsun inş normal olur
Eaf Hma_66 ilk dogumum cok zorluydu aklıma bile getirmek istemiyorum o yüzden etkisinde kaldım korkularim fazla