pelinb1 Arkadaşlar merhaba, gobegim var kocaman ama kizim cok asagida ve kasıklarım cok agriyor. Muayenede hicbir sıkıntı yok dendi bebegim iyi ama oturup kalkarken cok zorlaniyorum. Bu durumu yasayan var mi
Nuray23 pelinb1 makat durusta mi. Benim o sekildeyken cok agrim oluyordu. Adet olcak gibi bide karnimin alt kisimlari agrirdi
Ayaz01 Aynı durum biZde de var kasıklarım belim agrı oluyor doktor ayakları aşşagıda dedi galiba ondan sanki yarın adet olacakmışım gibi hafif bel ve kaşık agrısı olur ya aynen öyle oluyor arada 🤷🏻♀️
pelinb1 Ayaz01 kafasi sol tarafta olacak sekilde duruyor ama oturamiyorum sanki onu sıkıştıracakmisim gibi hissediyorum surekli uzanmam gerekiyor ve bel ve sirt agrilarim oluyor duzgun oturamadigim icin