Addaaa merhaba bende Sedat hocaya gidiyorum adatıp veya medar konusunda kararsızım 34. Haftadayız erken doğum olabilme ihtimali de var yoğun bakım ünitesinde bilginiz var mı siz memnunmuydunuz sezeryan olacak benim hemşirelerin ilgisi nasıl yürümede , emzirmede yeterince ilgileniyorlar mı ?