Canerkan1 Cagla16 canım bende gebelik önceside yükseklik vardı şimdi ilaç kullanıcam yine dün öğrendim hamile olduğumu
NilayRuya Nnjwkwkl ilk hamile olduğumda test yapılmıştı beta için orda çıktı 4 idi ama serbest TSH normal dedi doktor onemsemediler şimdi tekrar bakıldı yüksek çıktı dahileyeye yonlendirdi
Burcuckmk Cagla16 benimde ilk haftalarda çıkmıştı ilac kullanıyorum canim iyi suan her ay takip ediyorum
Susam1 Canerkan1 haklısın tabi ama önlem alınıyor burda çok var senin gibi olan ilaç kullanan 2.hamileğinide böyle geçiren