cansugrn Fadime06 gözün aydin allah anali babali büyüytsün😊 darisi biz bekleyenlere bende sezaryen dogum yapicam hikayeni bizimle paylasir misn
Fadime06 Mommm12 çok şükür 3. Sezaryen olmasına rağmen daha iyiyim ne kadar da olsa sut inmesi tam olmadığı için bebeğim biraz fazla kilo kaybetti mama takviyesi alıyoruz onunda uzun süreceğini sanmıyorum max. 1 hafta sonra sadece anne sütüne geçeriz 😊😊
EsmamM18 Fadime06 spinal mı genel mi oldunuz yanınız da refakatçiye izin verdiler mi ? Gözünüz aydın ❤
Fadime06 EsmamM18 spinal oldum çok şükür narkoz da çok etkilemedi ve evet refakatçi aldılar ikimizden de xovid testi aldılar:)