Aslisila https://hizliresim.com/sEt4B6 Kızlar merhaba Sat a göre 6+2 olsam da ultrasona göre 4 haftalık çıkıyor kese ise 10.2 mm çıktı içi hafif buğulu gibi boş gebelik olmaz değil mi 😔😔 2 hafta sonra tekrar gel dedi direk kalp atışı duyalım dedi umarım duyarız o 2 hafta geçse keşke hemen
Gozdeku Aslisila eğer beta hcg düzgün artışsa korkmayın. Zaten geç döllenme olabilir. Ultrason farklı hesaplıyor sat farklı. İçini ferah tutun. En güzeli olsun 💖💖💖