Melikeelanur Yeppudaa benim de öyle canım ne yesem ağzıma limon sıkmış gibi oluyo ,🙄 11+2 olduk ama baştan beri var
Oziozi Yeppudaa başından berı bendese var tatlı tuzlu ne yersem eksıye donusuo kalan tat sebebı ne bende çok merak edıyorum acıkcası fırcalıyorum ben devamlı dıslerımı gargara yapıyorum bıraz degısıo
Valendia Yeppudaa dişlerinizi fırçalarken dilinizin üstünüde fırçalayın👍🏻🤗 ferahlatıyor beni uzun bi zamanda olmuyor ekşilik
Yeppudaa Oziozi Melikeelanur benimde bastannberi var .ama bugünlerde daha çok gözüme batıyor ne yesem tatlı tuzlu herşeyde ekşime. Bende 13+2 yim
Melikeelanur Yeppudaa doktor a danış bı istersen ben bı kere söyledim reflü olabilir ama daha yeni hamilesin o hamilelik sonuna doğru oluyo dedi başka da sormadım
Oziozi Yeppudaa bız 24 üz ☺️ Basından berı var gene hormonlara baglı bısıde olabılır bulantı gıbı doktorumuz önemlı bısı degıl devamlı çalkala agzını demıstı