Mommm12 odaya getirildiğimde uyandım bebeği emzirdim ben kendimi çok şartlamıştım doğum yapınca eski Halime döneceğim diye bebeği kucağınıza almak ona hazırladığınız kıyafetleri giydirmek hayal ettiğinizden daha güzel inanın oyüzden doğumdan korkmayın ben ilk gün yürüyüş yaptım bir gece kalıp eve geçtim eve geçtiğimizde annem kemik kaynatıp içirdi yaralar daha çabuk toplarmış doğumdan sonra ilk karnınız duruyor bebek var gibi 😂🤦🏼♀️Ama korkmayın oda zamanla eriyor ben üçüncü ay deniz tatilime gidip bikini giymiştim baharda doğum yaptım hava uygun oldukça bebeği alıp dışarı çıktım ilk zamanlar ameliyat yeriniz gergin duruyor dikiş yeri ama oda zamanla yumuşuyor doktor krem önermişti başlarda kullandım düzenli kullanamama rağmen izim yok denecek kadar az