Uysal1628 Canım geçmiş olsun öncelikle ama hanımefendiyle seninki farklı bir durum olabilir haftanız çok farklı. Senin haftalarında yerleşme kanaması olabilir. Benim de 10. Haftamda olmuştu doktora gittim her şeyim normaldi dediğin gibi. Doktor bir kaç gün izle geçmezse gel dedi. Kan uyuşmazlığı var bizde ondan da olabilir dedi neyse ki geçti🙏🏻