joy inşallah tutunuyordur içini ferah tut canım 😘😘 iki güne bir artar inşallah değerin. benimde tüp bebek yarın belli olacak sonucumuz. 3. Gün embriyosu yarın 12.günümüz dün değil önceki gün şiddetli bir ağrı ile uyandım wcde pembe akıntı geldi peçeye sildikçe bir daha da gelmedi çok merak ediyorum tuttu mu tutmadı mı sonuç ne cıkacak diye 🙄 iki kere transfer olamadım bir sonraki deneme negatif oldu bu sefer olmuştur inşallah 🙈