Annelerin gün odası dikkat çektiği için bende annelerin gün odasına açtım postu, şimdi size baştan sonra kadar anlatacam ve bana ne olur yardım edin çünkü artık sabrım tukendi şimdi oğlum 9 aylik dün geceden beri ateş kusma var sabah götürdük hastanedeye 21 tüp kan alındı hemofili olabilir diye çünkü oğlumun safrasinda taş var ve sararma olmuştu doktor kan aldı ve o kan 3 gün aktı neyse ,bugün gittik doktora dedik ki çocuk böyle kanaması durmuyor vs kan istedi , ama iki gündür morluklar var kendiliğinden oluyor ve beni tereddüt eden damağında morluk hafif kanama var aynı zamanda dış etinde oğlum dış çıkarıyor artık yavaş yavaş bugün yarın çıkar ne olur cevap verin damağında ki o morluk dişten olabilir mi ? Sabah ilk işim tekrar hastaneye gitmek ama size danışmak istedim ne olur bana yorum yazın lütfen lütfen lütfen