0znur Merhaba hanımlar Gebeliğimin ilk haftaları hariç hiç kasık ağrısı yaşamamıştım Sabahtan beri adet olacakmisim gibi kasıklarım ve belim ağrıyor Normal mi, doktora gitmeli miyim, sebebi nedir?
Barlisko 0znur bende aynı sekildeyim 31. Haftam acayip kasık agrım oluyor 3 4 gündür bazen dayanilmiycak bi ağrı devam ederse bi acile gidicem
0znur Barlisko Bende ilk defa bugün oldu, korkmalı mıyım normal mi bilmiyorum. Gittikçe şiddeti artıyor sanki