Sevdae Arkadaşlar 21 haftaya girdim bebeği hissetmiyorum hiç Bi şekilde doktora da gitmedim 10 gün sonra randevum var normal mi
MrvCgn Sevdae ilk hamileliginiz mi bazen gec hissedilebiliyormus benim ikinci hamileligim yarin 18 haftalik olucaz cok cok nadir hissediyorum anlayamiyorum bile ikinci oldugu halde sabirsizlikla bekliyorm bakalm yarin doktor randevum var cok heycanliyim 😀
Buketkucuk Sevdae her hamile birbiriyle aynı değildir geç hissedebilirsiniz bir iki hafta daha hissetmezseniz doktorunuza gidersiniz ya da daha önceden gidecekseniz doktorunuza bi danışın
NAZ2333 Sevdae canm ben ilk gebelikte 26 haftada hissettim normal hissetmemen endise etme az daha sabir
iremibrahim Sevdae bende aynı haftadayı im korktum sağlıkocagına gittim hatta gece cıkolata yiyerek yatıyorum cok nadır 3-4 kere pıt pıt yapıyor sonra bıde sabahları başka yok
Sevdae MrvCgn ilk hamilelik canım Bi ara tansiyonum yüksekseldi hap kullanıyorum o günden bu güne korkuyorum bişey olacak sanıyorum en ufak şeye
kardelen25_ Sevdae Tekme attı canım😅 önce bı emin olamadim tabi. Sonra gün geçtikçe arttı ve emin oldum 🥰
Sevdae Meryemhorasan akrabalar soruyor daha niye hissetmiyorsun diye endişe ettim bende canım inşallah o günleri de görürüz hepimiz
kardelen25_ Sevdae ins. canım merak etme ama senin bebisde yakında vuracaktır bı tekme😅 çok güzel bı his 🙏
Sevdae Buketkucuk 10 güne randevum var inşallah Bi ara tansiyonum yüksekseldi hap falan içiyorum ondan tedirgin oldum
Buketkucuk Sevdae birşey olduğunu sanmıyorum inşallah hissedersiniz bir an önce🙏🏼 Sağlık ocağına gidip kalp atışını dinleyebiliyorsunuz dilerseniz dinleyin gidip
NAZ2333 Sevdae yok canim ya bende diyorm 26 da hissettim diyorm aaa ne kadr gec diyolar simdi ikinciye hamileyim 12 haftalikken.hissettim aaa cok.erken diyolar hisseden biziz dime onemli olan biziz