bsrdgn Kizlar merhaba 6 haftalik hamileyim. Gece uykularim güzel ama gündüz de bayılacak derecede uykum geliyor o anda uyumassam ölücek gibiyim. Günde iki üç kere uyuyorum. Böyle olan varmı bu normal mi arkadaslar
Mervegnlts bsrdgn Çok noorrmal hemde canım hormonlar dan dolayı işte bende o haftalarda çok uyuyordum sürekli uyuma isteği oluyordu gerçi şimdi de öyle gündüz uyuması ayrı bi güzel oluyor 🤭🤩
Tlybilgic24 bsrdgn ben 19 haftalık hamileyim hala daha devam ediyor uyku dışında başka bir şikayetim olmadı çok şükür sadece gece gündüz uyuyorum 😂
Ayazsmommy bsrdgn bende 7 haftalığım bende aşırı yorgunluk ve uyku var hele şimdi mide bulantısı ilacı kullanıyorum o daha da çok uykumu getiriyor 😂
tatlissannee Evet benim hamileliğimi ilk fark ettiğim şey buydu kafam hiç kalkmıyordu dedim bende bişey var herhalde doğru çıktı halsizlik oluyor ama geçicek canım hepsi merak etme🥰☺️
Sureyya24 Ben de de çok uyku isteği oluyor ama ben gece de uyanıyorum birkaç defa bulantı ve mide yanmasından dolayı gündüz de 3 saat falan uyuyorum akşam 10 deyince hemen uykum geliyor ben de 6.haftama gireceğim
UFyldz Bende çok uyuyorum valla uyanıyorum sanki hic uyumamış gibiyim öyle yorgun ve halsiz sanki cok is yapmış gibi 😂