ayseeerl13 36 haftalik oldum ve göğsüm cok kasiniyor krem kullaniyorum yine fayda etmiyor siz ne yapiyorsunuz ayni durumda olan varmi
Ada01 ayseeerl13 canım benim 17 haftalıkken kaşıntı vs olmadığı halde çatlamaya başlamıştı şimdi 34üm aynı şekilde benimde kaşıntım var Şuan bişey kullanmıyorum çünkü herşeyi denedim fayda etmedi
Kenzimahfi ayseeerl13 tahin yağida iyi geliyor haberiniz olsun. Tahinin yağı üste çıkıyor ya ben hemen ayırıp kullanıyorum doğumdan sonrada kullanicam yara olmasın diye
Oyacool ayseeerl13 biooil çok çok iyi geliyor göğüslerin süt doluyor nemlenmesi lazım çok dikkat et kaşıntı çatlak belirtisidir. Bol bol nemlendir krem değil yağ sür .
Tazegebe1 ayseeerl13 göbeğim ve göğsüm aşırı kaşınıyor 20 haftalık olduğum halde çatladı göğsümün altı ve karnım bebe yağı sürüyorum ama çatlayacağı varsa🧐
Pinar-gg Ewet kopmle goğsume surdm hem kurulugu hem kaşıntıyı aldı bn göbeğimede onu sürüorm güzel nemlendiriyor doktormda kaşıntı için ovadril krem werdi goğsme degil karnma sürüorm annda alıo kaşıntıyı
[silindi] ayseeerl13 ben bepanthen kaşıntı giderici krem sürüyorum çok iyi geliyor tavsiye ederim canım 😊
1prensesgeliyor ayseeerl13 bende 36 yim ayni durum bendede var hem göğüs hemde karın basen kalıntısı tamda kilo alan yerler ben derinin gerilmesinden dolayıdır dedim ama yarin kontrolum var sorcam. Ciddi bisey oldugunu sanmiyorum kızarıklık ve döküntü yoksa.