Fundad Kızllaar 26+4 te kontrolumde bebeğim 850 gr çıktı. Biraz geriden geliyoruz biz 🙁 sizlerin bebişleri kaç gr ??
Kubra-kurt-aksoy Fundad 24+1 de 800 Gr dı bizde haftaya tekrar kontrole gidicez bakalım ne kadar oldu merak ediyorum.
aysutemiz Fundad evet geri değil gayet normal aralikta kilosu canınızı sıkmayın son ayda alıyorlar kiloyu zaten modelinizi bozmayin
Gigy Fundad aynıyız biz de 26+4 , bugün gittik hatta kg da aynı sizle 😊,haftasıyla uyumlu sağlıklı dedi doktorum ,sorun yoksa lütfen kıyaslamayın kimseyle ,üzülmeyin sonra her bebiş farklıdır , doktorunuz aksini söylemediği sürece sorun yoktur ☺️