Yyren Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 haftadır bacak aramda ve genital bölgemde aşırı derece de kaşıntı yanma ve acı var. 31+4 haftalık hamileyim böyle problem yaşayan oldu mu? İkinci sorum ise bebeğim 1700 grammış sizce iyi mi kilosu ?
mavi2021 Yyren bebegın kılosu ıyı . Kasınmanız ıcın de mutlaka bı doktora görünün yanma ıyı degıl dıye bılıyorum