gulbahar0505 Kizlar sizdede oluyor mu ben aci yedigimde resmen oglum icerde halay cekiyor dur durak bilmiyor oyle kipir kipir oluyorki 😁😁
Nilhlp Rahatsız oluyormuş bebekler o yüzden hareketlidir. Çok acı ve çok baharatlı tüketmemek lazım diye biliyorum. Bol su içip veya tatlı bir meyve yiyip dengeleyin isterseniz.
gulbahar0505 Eceee7 ne gibi bi olumsuz etkileyebilirmi normal bi sekilde yenildikten sonra niye hicbir hamile aci biber tursusu yada pul biber yemiyor mu o nereden cikti
gulbahar0505 Esra-33 ne gibi bi zararı olabilirki acının cocuga yani sonucta zehir gibi aci yemiyoruz normal abartilmadan
huzur- Gebelikte acı yemenin bebeğe bilinen bir zararı yoktur.Ama gebeye mide problemi yaşatabilir.Mide problemi yaşanmıyorsa normal miktarda tüketilebilir.
ayshoo aynı durumda bizde de var canım acı,tatlı yediğimde genelde içeride baya coşuyor özellikle çiğ köftede doktora sorduğumda mutlu oluyordur demişti zaten deli bir acıda yenilmiyordur malum midelerimizde hassas zararı size olur bebişinize değil☺️