Belmazeki01
Belmazeki01 ilaçlar bebeğe zararlı olsa doktorlar yazmaz, ilaçlarını kullanmaya devam et ve doktoruna danış bırakırken veya aşırı yan etki gördüğünde, doktorundan memnun değilsen veya için rahat değilse bildiğin başka bir kad.dog drden ikinci bir görüş al. Üstelik sizin sağlığınız için riskli bir durum varsa birlikte olmayın biraz dişinizi sıkın, eğer bebek beklenense sağlıkla kucağınıza almak için, Allah sağlık kuvvet versin.. şöyle düşün orası şuan en rahat edeceği yer bebişinin senin her duygunu hissediyor 🤗