21haftamda hastaneye gittim ateş titreme kusmam vardı.idrar yolu enfeksiyonu yüzünden antibiyotik ve iromisin ilacı verildi 1 hafta kullandım. Ve ağrılarım hala geçmemişti 1 hafta daha ağrı çektim aynı şekilde ateşim hiç düşmüyordu. Üroloji doktoruna randevu aldım ve idrarımda mikrobun baya ilerlediğiilerlediğini ve iğne vermek zorunda olduğunu söyledi23 haftalık hamileydim sonra ultrasonla yönlendirdi orda sağ böbreğimin büyüdüğünü söylediler . Bugünse kontrole gittigimde iğneler etki etmişti 6 tane iğne bitkisel sevinmişdim iğneler şükür bitti bide ama doktorum 6 tane daha verip mikropları tam öldürmek istedi ama artık için disim böyle ilaç gibi hissediyorum 😓 Kadın doğulara randevu bulamadım erken tarihe bebeğime bişy olur mu diye korkuyorum doktorlar olmaz diyor ama insan kötü hissediyor benim gibi olup doğum yapan oldumu ???