Rengin_ merhaba ben olmadım çatı muayenesi ,sezeryan olma sebebim ikiz gebeyim ,inşallah güzel haberlerle yazarım nasıl olduğunu ortamın, doktor da çok iyi umarım sizin de her şey yolunda gider ,güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim .siz de en güzel şekilde yavrunuza kavuşursunuz insallah