Bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum ilk hamileliğimi yaşıyorum ve 21.haftadayız hala kusuyorum, bulantı ilacı kullanıyorum ve erkeğe hamileyim. Ama annemde bir tek bende bulantı yaşamış tek kızıyım oğullarında bulantısı olmamış, eşimin yengesi üç oğlunda da doğumuna kadar kusmuş. Böyle böyle herkeste farklı şekilde yaşanıyor yani