Kızlar kesemde düzensizlik var kalp şeklinde ben son adet tarihime göre 5+5im ama ultrasonda 6+4 gozuktu ve ayrıntılı ultrasona girdim alttan muayene ancak doktor kalp atışı yok dedi ayrıntılı olduğu icin bunda çıkması lazımdı dedi 4 gün önce bir kanamam oldu bir güne yakın sürdü büyük ihtimalle o zaman bozuldu kese şu an kanama yok 😞 pazartesi tekrar çağırdı ama garanti olsun diye birkaç gün daha geç gideceğim bu şekilde bu durumu yaşayan var mı nasıl geçti süreç