kızlar 1 senedir çocum olmuyor kıstım var eşimde varikosel vardı düzeldi 3 ay doğum kontrol hapı verdim 2 gün önce çok acılı bir ağrıyla hastaneye gittim kıstım büyüme yapmış 6.5 cm olmuş dünde VISANNE ILAÇ yazdı inşallah iyi gelir sormak istediğim kıstı olupda hamile kalan varmı acaba hiç umudum kalmadı çok mutsuzum😢😢