Benim adet günümden 1 hafta öncesinde lekelenme başladı ağrı fazla olmadı adetime 2 gün kala test yaptım pozitif çıktı şu an hamileyim çok şükür ama lekelenme devam ediyor yerleşme kanaması diye geçiyor bebek Rahime yerleştikçe kılcal damarların hassaslığıyla oluşuyor Muş öyle biliyorum ilaç kullanıyorum Allah sana da o mutlu haberi almayı nasip etsin canım