Rabis43 Defne-Ada benimde 35+4 herşey hazır bekliyoruz öyle şimdilik normal gözüküyo o yüzden tarih yok bakalım çok heycanlı geçiyo ve birazda yorgun hissediyorum
ayshoo Seher- ay evet o zaman geç gibi benimkide erken gibi kaldı size göre neye göre karar veriyorlar acaba bu sürece🙈
Seher- ayshoo yani aslında erken olması daha mantıklı çünkü 37-38 de doğum olma ihtimali yüksek yani doktorların tercihine göre sanırım😅
ssnnmmm Ezgihuma geç döllenme tarihine göre olacak doktor ilk haftalarda yapılan ölçümler daha sağlıklıdır kilosu haftasıyla uyumlu diye alırız daha ciğer geşimi tamamlanmaz dedi
Toprakdag 33+2 elzem olanları aldım bebeğin çantası hazır benimde tek yerleştirme kaldı hayırlısıyla gelsinler tabi zamanında 🤲😊