Asseagl Kızlar selaam, 12 hafta+1 günlük olduk,doktorum kesin olmamakla birlikte bence kız tam anlamıyla bacak arasını göremiyorum boş gibi geldi dedi. Şimdi 4 hafta nasıl bekleyeyim? 🤭 Belki tahmin yürütürsünüz hı? Burada @Gulsen4224 hanım gibi tahminleri hemen hemen tutan birileri daha olduğuna eminim ama kanıtlayamam😻 [url=https://hizliresim.com/Tj4Wqr][img]https://i.hizliresim.com/Tj4Wqr.jpg[/img][/url]
Kadze Asseagl bana da biri erkeğe benziyor dedi biri kıza benziyor dedi bugün gittim renklidir de baktı ama yüzüstü uyuyordu uyanmadı dönmedi kapatmış bacakları bekle dur 18.haftaya kadar randveuyu 😂😂 hiçte anlamam tahminden ama kız hissettim niyeyse
Asseagl Kadze hahahahaa biz burada çatlayalım onlar uykularından ödün vermezken 🤭 sağlıklı olsunlar yeterli ama insan çokta merak ediyor hayaller kurabilmek için 👼
mybabyboy1 Asseagl benim de aynı yorumları yaptı doktor🙄 bana da yorum yapabilir misiniz https://imgyukle.com/i/LuptGe https://imgyukle.com/i/Lup9E0