elifmom2 Kızlar merhabalar biz 8+6 olduk oksapar 4 lük kullanıyorum ama gobeğim cok morarıyor sizde de oluyormu çözümü varmıdır yanlıs mı vuruyor eşim anlamadım 😔
Yrnokty53 elifmom2 bendede çok oldu ama doktora sordugumda ignenin havasını alıyormusun demişti havasını aldıktan sonra morarma olmadı canım
halitefe elifmom2 canım sağ sol 3 parmak mesafe ölç birde iğnenin havasını al alırsan morarma ara ara yine oluyor ama ayda yılda bir
blueberyy00 elifmom2 havasını alıp vurduktan sonra bastır biraz üstüne çok işe yarıyor ama ovalama kanama olduysa damara denk geldiyse deri altına yayılma olmasın o yüzden morarıyor ben çok şükür aylardır sadece yeni vurduğumda morarma oldu ondan sonra hiç olmadı elhamdulillah
Tubisanne elifmom2 bende de oluyordu koldan vurmaya başladık, çok daha kolay kesinlikle koldan tavsiye ederim.
elifmom2 Yrnokty53 onceden almıyorduk 3 gündür havasınıda aldık yine morardı sanırım aynı yere vurduk diye olmus
elifmom2 halitefe öyle ölçüyorum ama simdi sunu anlamadım tam gobek deliği hizasında sadece sag ve sol tarafa mı vurabiliyoruz yoksa asagı yukarı taraflarada vurabilir miyiz
yasemin333 halitefe iğneyi dik tuttuğumuzda sıvısı ile ucu arasında biraz boşluk kalıyor hava dediğiniz o mu ? O boşluk kapanana kadar pompasını mı ittiriyoruz havasını almak için.Ben boşa çıkar ucundan ziyan olur diye kapağı açtığım gibi yapıyorum iğneyi
serenty_123 elifmom2 benimde morarıyor cnm bende havasını alıyorum ama vura vura yer kalmadı mecbur aynı yerlere denk geliyor
Yrnokty53 elifmom2 aynı yere vuruyorsun diyedir canım ben birgün sag tarafa birgün sol tarafa hepte ignenin aynı yerinede vurmuyordum
bebisini-bekliyor elifmom2 ben gobek deliğinden 4 parmak Bi sagdan ertesi gun soldan donusumlu vuruyorum havasını da alıyorum ama bende de oluyor yıne morluklar arada da ur sertliği morluga denk getirmemeye calıs acımasın 😊
halitefe elifmom2 benim doktorum aşağı ve yukarı yapma demişti canım bende hiç yapmadım 37+3 olduk hala öyle göbekten devam ama havasını al mutlaka iğneye tık tık vur hava yukarı çıkar sonra iğnenin ilacı ucundan bir damla gelene kadar sık havası gider
Bahardali Daha önce 1 sene kullandım yaklaşık. Şimdiki gebelikte de kullanıyorum morarıyor arada ödem de oluyor bazrn hızlı yapıyorum alelacele bazen havasını alıp yapıyorum. Yapacak bişey yok… Daha önceki gebeliğimden biliyorum hepsi geçecek merak etme
halitefe yasemin333 canım bir tık tık parmağınla vur hava baloncuğu varsa o yukarı yükselir sonrada tam dediğin gibi boşluk kapanana kadar ittir pistonu bir damla falan çıkar ama mühim değil o korkma
yasemin333 halitefe bir de öyle deniyim canım teşekkürler.İğneyi yapıp karnımdan çektiğimde de bazen bir damla çıkıyor ilaç iyice azalacak diye korkuyorum açıkçası
elifmom2 serenty_123 keşke oyle morarmasaydı daha basındayım ben bide doğuma kadar ne yaparım arada kola vursak olurmu acaba gobek dinlenir bari
serenty_123 elifmom2 kanıyor bide benim durmuyoda kolay kolay bende kol bacak denemedim ama yol uzun mecbur öğrenicez onuda
elifmom2 yasemin333 ya bana dediler ki kendin cıkarma iğneyi hani sona kadar bastırınca boyle bi aparat cıkıyor iğneyi kendisi cıkarıyor zaten dediler öyle yaparsan morarmaz diye sen oyle yapıyormusun
halitefe yasemin333 kolanyalı peçete ile bastır öyle tut biraz canım ovalama ama sadece tek hamle bastır bekle
yasemin333 elifmom2 yok öyle yapmıyorum da o aparat onun için miymiş ya iğneyi yapıp çıkardıktan sonra arkasına sert basıyorum o dıştaki aparatı çıkarıyorum.İğnenin hayvanların ayağına falan batmaması için o aparat çıkarıyoruz diye biliyordum ben öyle okumuştum biyerde.
blueberyy00 serenty_123 üzerine bastırın kan çıktığını görünce bastırdığınızdan kanama duracaktır kan aldırmak gibi düşünün bastırıp kanın durmasının bekliyoruz onun gibi Buda bastırmazsan o kan seri altına yayılıp morarma yapıyor doktorum anlattı bana da
yasemin333 blueberyy00 sertlik oluyor mu peki iğne yerinde,benim sertlik oluşuyor iğne yapacak yer arıyorum her defasında
serenty_123 blueberyy00 evet aynen haklisiniz bastırmadım bu seferde altta birikiyor o kan öyle deniyeyim bi teşekkürler 🌺😊