Elifikra 29+3günlük hamileyim. cuma günü hastaneyr gittim doktorum herseyin normal olduğunu soyledi ama bana nisan ayında ayrıntılı ultrasona girmem gerektigini soylemisti ben ise gitmemiştim acaba bi sıkıntı mı var doktorum neden ayrıntılı ultrasona girmemi istiyo? Sizlerde girdiniz mi?
okem Elifikra rutin bırsey ayrıntılı ultrason bebegın butun organlarına kalbıne beynıne bakılıyor perınatolog yapıyor bu konuda uzmanlasmıs ve onun ultrasonu daha gelısmıs oluyor 😍
esoeso Elifikra her hamıleye ayrıntılı ultrasonda bakıyorlar bebegn butun organlarını detaylı ıncelyolarlr grmeyenlerde var ama bncee herks yaptırmalı bebegn elı kolu bacagı kalbı aklna geleblck hersyı hakknda detaylı blgı sahbı olyrsn
Deletedmom404 Elifikra canım 19-23 arası yapılıyo detaylı ultrason bildiğim kadarıyla ben 38+4 teyim geçen hafta detaylı ultrason a girdim 2. Kez girmiş oldum doktor küçük gibi dedi ama detaylı da şükür bi sıkıntı çıkmadı bi sonraki randevunda doktoruna sor bence
Esraoztemir Sen o an sorsaydin canim doktora bir sorunmu var diye. Aslinda ayrtintili ultraston iyi oluyor. Her ihtimale karsi. Bazilari bebegim engelli olsa napacam aldiracakmiyim diye dusunuyor. Tabikide aldirmicaz. Ama artik erken teşhis diye bisey var. Ona gore bir yol izleniyor. Gerçi cogu doktorda yalan yanlis seyler soyluyor . O yondenden herkesin guveni yikiliyor orasida ayri bir konu tabiki. Biraz uzattim k.b benim arkadasim vardi oda ayrintili ultrasyon yaptirnamis cok sukur bebegin biseyi yoktu ama dogdunda bobrek gelismemezligi cikmis. Onceden bakilsaydi anne karninda gelistirici yapilirdi belki. Yani bu yonden baktigimizda. Yaptirmadigimiz zaman bisey kaybetmeyiz.ama sen yinede doktoruna sor tabiki
Elifikra Deletedmom404 yarın insallh ilk işim o olucak hastaneye gidip detaylı ultrasona giricem insaallh bi sıkıntı olmaz
Elifikra esoeso yok hanlış anlamadım estağfurullah siz beni takip yanlış anladınız teşekkür ederim canım verdiğiniz bilgiler için
ertugrulunannesi Elifikra benden de istedi doktorum ama girmedim. Rutin istenen birşey isteğe bağlı yani. Zaten bir sıkıntı görse doktorunuz kesin git derdi bence